Onko työmoraalini nyt aivan paska? Kyllähän minä hengitän, elän, syön ja olen tolpillani. En minä kuolemansairas ole. Kurkku vain ollut melkein viikon kipeä ja nielu täynnä rakkuloita, sen mitä nyt peilistä pystyn katsomaan. Ja kovin on heikko, suorastaan ikävä fiilis. Hikoilen ja palelen vuoronperään, päässä olevan paine pullauttaa pian vähintäänkin silmän ulos kuopastaan ja ennen pitkää tiputan jotain arvokasta kädestä, joka ei jaksa lusikkaa nostaa normaaliin tapaan.
Mutta en minä vakavasti ole sairas. Olisin varmasti pystynyt huomenna hoitamaan työni. En parhaalla mahdollisella tavalla, enkä välttämättä edes kovin hyvin, mutta työni olisin voinut tehdä. Olen siis ihan oikeasti todella paska.

Voi itku. Nyt on tosi paska olo. Toisella olalla istuu joku, joka kertoo, että olen oikeasti kipeä. Toisella olalla istuu toinen, joka toteaa heti perään, että en kuolemansairas.

Voi mursu. Sain esimieheltä, siltä, jota olen joskus hiljaa pelännytkin, tosi kivan viestin. Toivotti pikaista paranemista. Samalla kivaa, mutta saa mut tuntemaan itseni entistä suuremmaksi lieroksi.
Mä olen häpeäksi koko palvelualalle.



Your Deadly Sins

Sloth: 40%
Envy: 20%
Pride: 20%
Wrath: 20%
Gluttony: 0%
Greed: 0%
Lust: 0%
Chance You'll Go to Hell: 14%
You will die while sleeping - and no one will notice.