Ja minä valvon, vaikka pitäisi nukkua. Aamulla taas töihin.

Sain taas lapiolla loskaa niskaan. Ilmeisesti heidän tapansa kiittää tehdystä työstä. Minulle pelkkä motivaattori jonkun paremman löytämiseksi. En ole paha ihminen, mutta omenat ovat elinkeinoni..Perttu rocks.

Okei, tämän kommentin siivittämänä voisin todellakin mennä nukkumaan. Suihkun kautta. Tein yhdelle New Yorkilaiselle kääntäjäyhdistykselle yhden duunin tässä. Saan siitä 36 dollaria palkkiota, mikä on kivasti tunnin työstä ja kaikenlisäksi täysin amatöörille.
Kivaa hommaa tuo oli :)

Mä söin tänään fetasalaattia aamiaiseksi sekä lounaaksi.
Ja sitruunapikkuleivän ja suklaapikkuleivän välipalaksi. Ja aamupäivällä söin voisarven. Olen syönyt myös karkkia. Ja lohikeittoa illalla.
Helvetin, nälkänen, itsekuriton paska.

Tehtiin kyllä reipas pakkaslenkki Piin kanssa. Mutta tulin sen jälkeen kotiin syömään karkkia. Luuseri, luuseri, luuseri.

Miten musta IKINÄ voi tulla mitään, kun mä en pysty edes kieltäytymään jostain gaaddääm karkista..