Voi jessus. Nyt kävi ensinnäkin sama, kuin Piille tässä taannoin. Painoin jotain, ja kaikki katosi. Teksti, kuvat, kaikki. Voi rähmä.
--

Noniin, mutta. Eksyin tosiaan sivustolle, jolle minua ei pitäisi päästää koskaan. Eikä varsinkaan nyt, kun lähestyn sitä tiettyä aikaa kuusta, ja olen superextra-herkkis. Kyllähän minä itken Kauniille&Rohkeille, Finnairin "Illaksi kotiin"-mainokselle (siinä on se iiiihana poro!) ja kaikelle söpölle, ihanalle, onnelliselle, surulliselle, liikuttavalle.. Kaiken kaikkiaan, televisio saa minut helposti itkemään päivittäin. Jos en skarppaa. No, joka tapauksessa. Sivusto, jolle päädyin, on Cute Overload-niminen saitti, jolle on kerätty toinen toistaan suloisempia kuvia otuksista. Olen aivan myyty. Tänne, kaikki, heti.

Ette usko vai?

941.jpg
kuva osoitteesta http://www.cuteoverload.com/

Puppiduu. Ei tee mun pentu- ja vauvakuumeelleni yhtään hyvää. Ihan oikeasti. Jonkun pitäis kalauttaa mua halolla päähän ja lopettaa nämä päiväunet.