Tässä OLI joulumieltä tällä tytöllä, joskus.
Se tais mennä.

Mä fiilistelen Herra-musiikin parissa ja haluan vajota ihan totaaliseen depikseen yksinäni, tuhlata rahani riistoyhtiöihin ja... Mitämitämitä, alkaa joku pimputus mun Jeesustelumusiikin seasta! Siinä se pauhaa, mä sohin ja klikkaan joka suuntaan, yritän paikantaa syyllistä. Suutun suorastaan vitun ihku-testille ja suljen sen ikkunan, hyökkään blogilistan kimppuun ja luulen sen saaneen näin hetkeä ennen puoltayötä taustamusiikikseen jonkun tavaratalo/hissityyppisen pilipaliballadin - aka joulumusiikki. Hammondeilla pimputeltua paskaa.
Ja mistä se tulikaan. No, se tuli tottakai H&M:n jouluasun saaneelta saitilta. Kivatsulle.com, pidä rättis. Älä tuu sotkemaan mun depistä, älä tuu tuhoomaan mun synkistelyä pimpelillä. Mä vajoan tähän murheeseeni, kiitos, ilman taustarimputuksia.

Hei mä sinuttelen Henkkamaukan nettisivuja.

Ostaisin älykkyyttä, pari desiä. (Saa laittaa enempikin, tässä päässä on pinta-alaa)