Aloitin perjantaina pyöräilyn töihin. Matkaa yhteen suuntaan kertyy n.4,5km, mikä tekee jo 9km hyötyliikuntaa per päivä. Siihen vielä lisäksi koiran kanssa lenkkeily - ja tämän hetkinen rahatilanne; ei rahaa, ei ruokaa, niin JO VAIN, kesäkunto, olen tulossa.

Juu. Kovat ajat koittavat. On säännösteltävä. On suunniteltava.
Mä olen suunnitellutkin. Sen verran, että ostin karkkipussin ja sen jälkeen mietin, ettei siihen olisi ollut varaa. Voi elämä, mä olen niin käytännöllinen.

Kävin katsomassa tänään Sipoossa kanivauvoja. Voisin ottaa ne kaikki. Ovat meinaan melkosen sulosia. Aivan käsittämättömän ihania <3 <3

Olen hieman hämilläni tilanteesta lähipiirissä. On vähän sellanen fiilis, että ei tiiä mihin leiriin kuuluu - ja mihin muut kuuluvat, ja mitä oikeastaan on meneillään. Häiritsee kovasti. Ihmettelen vaan. Mutta olkoon. Ei minun tarvitse pilata elämääni miettimällä, miksi asiat ovat näin.

Äiti kotiutui Lontoosta. Sillä oli ollut ihana loma. Siitä tuli tosi hyvä mieli itselle!

tj100000000000000 - siltä tuntuu. Argh. Tulisit jo kulta kotiin..