Tahtoisin matkalle. Minulla alkoi vihdoin kesä - kuin ihmeen kaupalla, täysin odottamatta mies sai lyhennyksen ja on tuleva perjantaina kotiin, lopullisesti, metsästä <3

Nyt siis alkaa kesä. Olen niin, niin onnellinen (vaikka tällä hetkellä hieman kirvelee tuo ikkunaan lyövä vesisade, sillä pitäis lähteä vielä duuniin pyörällä) ja tahtoisin todella tehdä jotain tämän kesän aikana. Aikarajan lyö kaikkein kiinteimmin yliopistoonpääsy / hylky. Jos pääsen sinne, matkan täytyisi ajoittua elokuun viimiselle viikolle - ja siihen mennessä taas emme saa paskaakaan rahaa kasaan. Matkakassalla tässä on taas eletty, jälleen. Ihan kiva säästää matkaan, vaan jotta voi käyttää sen ruokaan ja laskuihin täällä sitten myöhemmin :( Mutta minkäs teet. Työpaikka ei todellakaan vastaa sitä, mistä puhuttiin; tai työpaikka kyllä, mutta ei työn määrä. Palkkaa ei tule, tai tulee - mutta niin helvetin pienesti, että Hakaniemen humalaisetkin "tienaa" paremmin.

Kun vaan saisin jotain muuta työtä.. Mikäli en pääse yliopistoon, olisi tässä sitten koko syksy aikaa tehdä jotain muuta. Tehdä se matka. Jos ei muuten, niin sitten vasta kun veronpalautukset tulee. Saadaan yhteensä ihan sievoinen summa, kerrankin niin.

Nyt alko vituttaa. Mulla on joka vitun kesä sama juttu. Ei rahaa. Vittu mä en oikeesti.. Mä eläisin leveemmin sossun tuilla. Vitun reilua.